tisdag 14 april 2009

grattis linkoping.se

Jag jobbade i Linköping när arbetet med den nya webben började och jag vet att det är många långa timmar som gått in i den nya sidan som har lanserats. Det var ingen lätt match för ska man vara ärlig var Linköpings förra hemsida svår i många avseenden och det är ett bra lyft man har gjort nu. 9 topp rubriker är många men dessa är också dom svåraste och för min del är alla rubriker hyfsat tydliga, alltid svårt med en "om" rubrik. Söket kanske inte har kommit igång än men för min del så fick jag ingen träff på dagis eller socialbidrag, tråkigt. Tappade tyvärr tålamodet med deras jämför tjänst också. När man trycker på nyheten på första sidan får jag en text där det står.

Resultaten finns nu i tabellform på under rubriken Skola och barnomsorg. Leta efter sidan Kvalitetsarbete under respektive skolform.

Ge mig länkar i stället!

Ska ta mig en djupare titt längre fram men mot hur det såg ut innan är detta ett jätte lyft och extra plus för demokrati och politik fliken som verkar mycket genomtänkt.

kolla in linkoping.se
och bra jobbat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar