tisdag 7 april 2009

Varför..

Frågan är om det finns tillräckligt med siffror för att räkna bloggar om information. Det är kanske strunt samma det är ju min blogg som spelar roll och vad jag kan eller vad jag lärt mig. Min chef sa att jag borde bli bättre på att skriva och jag håller med honom, i teorin är jag grym på att skriva men i praktiken kanske inte lika bra. Tänkte också att detta kunde vara ett bra sätt att sammanfatta vad jag lärt mig under två års jobb med kommunala och komersiella hemsidor.

Jag ser webb som ett verktyg för att förmedla och kommunicera, så för mig handlar det inte om kod eller rxml-komponenter utan innehåll. Så det är typ den vinkeln jag tänkt mig..

Sounds goood..
Då var det bara att sätta igång.
Och för att jag ska bli bättre på att skriva så
ge mig tips..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar