fredag 17 april 2009

Ingen bryr sig om dig, dom vet inte ens om att du finns..

Den första punkten som jag tycker man behöver få huvudet runt när man vill börja tänka marknadsföring är att "Ingen vet vem du är och varför skulle dom bry sig". Detta är svååååårt för många att greppa men det handlar inte om att folk i grund och botten inte bryr sig. Tänk så här, när jag söker på City på Google får jag 1 780 000 000 träffar och inte står Ydre bland dom första 8. Med den otroliga mängd information som nätet erbjuder finns det bara ett logiskt alternativ för en surfare, att ingnorera 99,9% av all information.

Den information som är viktig är den som JAG bryr mig om. Det du har att säga till mig måste ha med mig att göra annars finns det inte en chans att jag ska kunna bry mig. Dessutom måste du nå mig med den infon när JAG vill ha den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar